A very shibby post

Here's a toast to the scholarship:

shibby.shibby.shibby.shibby.shibby
shibby.shibby.shibby.shibby
shibby.shibby.shibby
shibby.shibby
shibby
shib
by
|
|
|
====

Okay enough of the shibbyness.

Ini untuk rakan sekampung aku, angelin yeoh yang telah dapat biasiswa untuk menyambung pelajarannya di tanah orang angmoh=australia. hebatkan? Sebenarnya nak postkan ini lebih awal tapi tak tau macam mana nak mengekspressikan perasaan aku lah. Ampun beribu-ribu ampun.

Aku akan menggunakan bahasa kebangsaaan kita untuk menulis post ini. Tak tau mengapalah wanita ini selalu buat semangat patrotisme aku membara-bara ;)

7 tahun lah aku kenal kamu. Rasanya banyak dah berubah. Tapi juga ada yang masih kekal. Macam persahabatan kita. Memanglah tak selalu berjumpa, tapi kamu masih selalu ingat aku. dan bertanya sapa. dan hebatnya kamu ingat hari jadi orang. terima kasih untuk monkey singapore kamu. dan poster linkin park yang kamu bagi saya sejak berkurun lamanya sekarang ditampal di tengah tengah dinding bilik saya walaupun minat aku terhadap mereka kurang dah.

Banyak nak dicakap tapi susah....tapi memang nak cakap terima kasih lah. Untuk semua yang kamu buat. Aku tau kadangkala aku memang susah untuk faham.. hehe.

Photobucket

Ingat enjoy tapi mesti belajar apabila kamu pergi ke australia walaupun terdapat banyak angmoh hensem. Apabila pergi ke nudist beach bondi, jangan pandang orang terlalu lama tau. Sebaliknya, dengar bisikan bayu, rasalah lambaian ombak dan lihatlah bintang bintang yang diselamuti awan di langit australia. Dan rindu kita orang malaysia bagaikan apa apa pungguk bulan. (sry lupa dah peribahasa). Sampaikan salam aku kepada orang asli situ.

Jangan risau terlalu banyak. Kamu sangat pandai dan orang pun senang untuk bergaul dengan.Lawak kamu mesti buat si angmoh ketawa dan senyum sengih sengih. Rasalah mesti senang nak mengadaptasi kepada kehidupan dan hidupan kat situ :)

Jaga diri baik baik.
Ps: Saya sayang kamu.

Pss: Klik untuk imej yang lebih besar.

Labels: