Kerambangan kehidupan.
membawa kepada gambar rambang sebegini.

hari ini rasa nak belog dalam bm. biarkanlah aku, aku memang pelik sebegini.

banyak udang banyak garam banyak orang banyak ragam. saya satu pun dah banyak ragam. susahlah layan wanita ini ambooi. tapi inilah memang sifat aku lah. so faham faham sikitlah :/

penungguan yang paling memeritkan adalah penungguan surat yang tidak akan datang.
lagi teruk? surat yang tidak dibalas disebabkan pengirim tidak berani mengirimkan surat tersebut.

takde idea untuk caption tapi aku suka angle gambar ini. dan orang plastik itu comel. macam beremo lah.

"nak terjun atau tidak?"

kedai sari. banyak warna. manyak cantik. saya suka.

semua warna itu buatkan aku terharu sial. masa itu aku tiba tiba rasa nak belajar menjahit... tapi nasib baik perasaan itu hanya kekal selama seminit dua.

sebab aku malas nak belajar.

yellow. red. blue.
semasa menunggu orang tuaku beli 4d

hari ini masih asyik ternampak masa 11.11 itu.
dejavu betul. apalah aku nih.

(haha nampakkah persamaan antara kereta ngan poster itu? yalah aku mouliew sangat sorry)

masa aku ambik gambar ini terfikir pula aimee lee. sebab dia suka lelaki india. taktau la mengapa...
anyway sini ada tiga! pilih satu. haha!

ohhh senyuman colgate. menawan, menarik lagi mempersonakan wtf.

kadangkalanya, perkara yang kita ingat sudah lama hilang sebenarnya boleh ditebus balik dengan hanya satu call. terima kasih digi! dan banyak perbincangan serta keinginan untuk memahami situasi pihak lain.

satu hari, aku percaya pasti kamu akan menerima beg aku yang teramat pink sangat itu. dan kasut hitam tajam yang berkilat itu.

saya mendapati banyak rakan aku yang bijak pandai biasanya tak segembira jika dibandingkan dengan orang lain. adakah mereka ini terlampau sibuk memikirkan semua perkara dan aspek kehidupan sehingga tak dapat lagi menikmati keindahan semua ini?

ataupun, adakah mereka ini mempunyai harapan yang terlalu tinggi untuk realiti mereka? realiti kehidupan kalau nak dibandingkan dengan realiti idaman memanglah susah.

mesti hampa.
:(

jikalau macam itu, aku rela bodoh sikit pun tak apa. at least aku dapat tengok perkara yang menarik didepan mata saya.

macam pemandu ini, entah mana dia belajar memandu dan menulis. P pun boleh terbalik. Please, kalau terserempak kat jalan, jangan-jangan sekali mengikuti.

dan kalau tengok saya memandu, jangan menghampiri jugak. sebab aku terror kat jalan raya. naik highway pertama kali hampir langgar kereta sportcar. sekarang dah takut memandu sebab kena lempang teruk oleh mak, katanya aku mempunyai citarasa tinggi. swt. tak sengaja k. manatau klang ada sportcar.

mungkinkah agong punya?

semua ini untuk rakan2 ku. entahlah mengapa ada mereka yang memberitahu aku mereka suka gambar aku walaupun aku hanya guna handphone untuk point and shoot.

kata mereka macam ada maksud terselit. haha bijaknya! dapat baca isi fikiran ku.

Labels: